Home » FAQ [ New question ]

Свържете се с нас !

За повече информация ни пишете на имейл onlinemoviesstars@gmail.com

Също така може да използвате и нашата форма за контакти.


Актуална версия на уеб браузър по ваш избор.

Препоръчваме : Google Chrome, Mozilla FireFox, Opera

​– Adobe Flash Player – на почти всички нови компютри с Уиндоус той идва инсталиран, но винаги можете и сами да си го инсталирате или обновите до най-новата му версия от тук – Adobe Flash Player.

Препоръчваме да сте с най-новата му версия за да работят филмите безпроблемно.

​​​​​​- Задължително трябва да имате Бърза Интернет връзка от поне 1 MБит/с.

Това ще ви гарантира нормално възпроизвеждане на филмите.

– За да осъществите изтеглянето на филм ще Ви е необходим торен клиент.

Препоръчваме Ви “µTorrent”.

След като сте го инсталирали кликнете на бутона “Свали филма” и ще бъдете препратени на сайта от който ще можете да го изтеглите.


Натиснете бутона ...

“Свали субтири”

и ще бъдете препратени на сайта от който да ги изтеглите.​


Проверете филмът дали не е дублиран на български език, в този случай добавянето на субтитри е ненужно.

Ако проблемът не е в дублажа на филма, разгледайте менюто на плеъра, възможно е да сте изключили субтитрите от менюто,

Включете ги от бутона “cc“.​


​– Ако ползвате операционна система Windows версии XP, 7, 8 oбновете своя Флаш плеър до най-новата му версия от тук – Adobe Flash Player


– Ако ползвате другa операционна система различна от Windows – например – Linux или Mac OS,

която няма предварително инсталиран Adobe Flash Player можете и сами да си го инсталирате или обновите до най-новата му версия от тук – Adobe Flash Player


От тази страница трябва да изберете с коя операционна система сте и да натиснете Download now.

Следвайте указанията по нататък.


– Ако имате инсталиран плъгин за спиране на изкачащите реклами. Изключете плъгина за да гледате филмите.


1. Интернет връзката ви е прекъснала, в резултат на което филма не може да се зареди докрай.


2. Размера на кеша на браузера ви е 50 МБ. Това е стойност по подразбиране, която често се оказва недостатъчна за нормално зареждане на филмите.


3. На вашия системен хард диск (обичайно това е устройство C:) е останало по-малко от 400 МБ свободно място.


Увеличете размера на кеша до 2000 МБ (2 GB), след което рестартирайте задължително браузера, който ползвате.


– Гугъл Хром: Регулирането на размера на кеша става автоматично, и не се променя нищо.

– Mozilla FireFox: Tools » Options » Advanced » Network » Cached Web Content – въведете 2000 и натиснете ОК.

mozilla

Повече информация намерете тук – Как да увеличим кеша във Mozilla Firefox?

– Opera: Tools » Settings » Advanced » History » Disk Cache – въведете 2000 и натиснете ОК.

opera

Повече информация намерете тук – Как да увеличим кеша във браузер Opera?

– Internet Explorer: Tools » Internet Options » Browsing History » Settings » Disk Space to use – въведете 2000 и натиснете ОК.
Повече информация намерете тук – Как да увеличим кеша във Internet Explorer?


Гугъл Хром: Регулирането на размера на кеша става автоматично, и не се променя нищо.

– Mozilla FireFox: Tools » Options » Advanced » Network » Cached Web Content – въведете 2000 и натиснете ОК.

–Повече информация намерете тук – Как да увеличим кеша във Mozilla Firefox?

– Opera: Tools » Settings » Advanced » History » Disk Cache – въведете 2000 и натиснете ОК.

–Повече информация намерете тук – Как да увеличим кеша във браузер Opera?

– Internet Explorer: Tools » Internet Options » Browsing History » Settings » Disk Space to use – въведете 2000 и натиснете ОК.


Повече информация намерете тук – Как да увеличим кеша във Internet Explorer


Всички наши потребители могат да пускат реклама на нашият сайт.

За повече информация използвайте формата ни “За контакти“.​


Има два начина за докладване на проблеми.

Първият е от формата ни “За контакти“.

Вторият е във всяка страница с филми, просто кликнете на надписа „

Ако има възникнал проблем на тази страница може да го докладвате...

От - Тук.“

И попълнете формата за проблеми.


​Съобщения за грешки?
– Well, that was emarasing или This file is temporary disabled / Сървъра е претоварен и няма достъп до файла в момента.

 

Когато се покаже това съобщение означава, че има претоварване на сървъра. Презаредете с клавиш F5 страницата, ако не се свържете отново, опитайте по-късно.

- 404: This file might have been moved, replaced or deleted. / Файлът не съществува или е бил премахнат. Изтрит файл/филм.

Ако попаднете на това съобщение ви молим да ни докладвате за да заменим линка.

- The server closed the connection without sending any data. / Сървъра прекъсна връзката без да изпрати данни.

Временно сървъра е претоварен. Презаредете с клавиш F5 страницата, ако не се свържете отново, опитайте по-късно.

Внимание!!!

Ако имате други въпроси не се поколебайте да ни пишете във формата ни

“За контакти“.